środa, 2 grudnia 2015

DREWNIANE ANIOŁY

Anioły byty duchowe w wielu religiach, które służą i na różne sposoby wypełniają zamysły.
Są istotami duchowymi nadrzędnymi względem ludzi.
Stworzeni przed człowiekiem.
Nie żenią się, ani za mąż nie wychodzą.
Jest ich ogromna liczba .Nie należy ich wielbić.Służą ludziom. Służyli Jezusowi.
Część z nich upadła.Najbardziej znany to Szatan, który popadł w pychę twierdząc, że nie będzie służył ludziom, gdyż są istotami niższymi od aniołów.

Dostałam kiedyś Anioła z drewna. Podpowiem Wam jak go wykonać na świąteczne dekoracje i miłe podarki.
Skrzydła wycięte z tektury  oklejamy jutą przy pomocy wikolu, po wyschnięciu ładnie obcinamy.
Malujemy farbą akrylową, lub nie. 
Głowy ze styropianowych kulek lub ping-pongów oklejamy cienką tkaniną z fakturą, ja miałam pieluchę. Po wyschnięciu malujemy farbą akrylową.
Udajemy się do drewutni sąsiada i załatwiamy sobie pieńki, które rąbiemy na jakieś kawałki. Ja miałam dł.12 cm, przekrój ok.7 cm.Wbijamy gwoździe jako szyje i urywamy ich łebki. Nadziewamy głowy, komponujemy aureolki lub fryzury, skrzydła doklejamy klejem na gorąco.
Podoba się?
Jeszcze tylko spakować i czekać na śnieg, migające światełka, dzwonki sań.....









1 komentarz: