wtorek, 22 lipca 2014

BURSZTYNOWA BIŻUTERIA

Dawno, dawno temu dostałam w prezencie parę sznurów bursztynów. No i zaraz zrodził się pomysł na skompletowanie zestawu bursztynowego. Rzuciłam się więc w otchłań czeluści meblowych i cóż ja tam znalazłam? Słoik z bursztynami, które miały być wykorzystane na nalewkę, elementy do decoupage - bransoletki, kolczyki, oraz klej na gorąco. Odnalazłam również pierścionek zakupiony paręnaście lat temu u poznańskiej studentki-artystki, z którego wypadł kamień. Metalowy piękny pierścień otrzymał drugie życie.Potrzebny był jeszcze czas do zagospodarowania i trochę cierpliwości.


 






2 komentarze:

  1. Cudne, cudne ,cudne. Też spróbuję to zrobić , ale jaki klej dobrze te bursztyny umocuje?
    Helenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam klej na gorąco, ale z małego pistoletu. Wolniej się rozgrzewa i pozostawia czas na dobór sąsiadujących kamieni.

    OdpowiedzUsuń