sobota, 16 sierpnia 2014

DECOUPAGE - PAPIER RYŻOWY

Zapytała mnie ostatnio znajoma, gdzie może zakupić papier ryżowy. Był jej bowiem do czegoś nieodzowny. Odparłam, że w każdym markecie powinna znaleźć, nie ma z tym problemu. Przeważnie na dziale zdrowej żywności lub w regale z chińskimi produktami. Lekkie zdziwienie w głosie oraz malujące się na jej twarzy drgnęło nutką niepokoju w mojej głowie. Zadzwoniła po dokonaniu zakupów z trwogą w głosie, że owszem, papier kupiła, ale jej się łamie, jest jakiś dziwny i nie bardzo się klei do butelki. Jakież było moje dziwienie, po przybyciu w odwiedziny, gdy na stole ujrzałam papier ryżowy nie do decoupage tylko do.......sajgonek.
Ale o sajgonkach innym razem. Teraz, po zdobyciu drukowanego papieru ryżowego do decoupage, można było spokojnie wykonać świecznik z butelki szampana. Świecznik pasuje do http://manufakturasiostry.blogspot.com/2014/06/decoupage-swieczniki-pewnego-zimowego.html






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz